http:www.rosesweetgurl.blogspot.com

Monday, November 12, 2012

welcome 2 the club(TIRAM TRAVEL AGENCY)

Alhamdulillah bersyukur pada Allah dengan limpah kurnianya aku berada di sini(TIRAM TRAVEL)walaupun aku tiada pengalaman dalam bidang ini tapi demi memenuhi tuntutan kerjaya pada masa akan datang aku berani ambil cabaran..aku pikir aku kerja sebagai juruwang di tempat lama macam tiada apa-apa pengalaman untuk kerjaya lain.sepanjang tahun ini aku mintak kerja luar 1 pun tak dapat...SERUISLY gaji memang tidak mencukupi tapi aku harap aku dapat menimba pengalaman di sini...aku tak tahu la bagaimana suasana di sini tapi takpe la anggap ini sebagai 1 cabaran n aku pikir kenapa dekat uo superstore aku boleh naik dari juruwang biasa ke H.O.D dan di sini aku tidak boleh melaluinya semula....aku akan usaha....FIGHTING....ehehehehehehehe

No comments:

Post a Comment