http:www.rosesweetgurl.blogspot.com

Friday, January 11, 2013

MENGUJI KESABARAN AKU BETUL ARINI

aku dah hampir 2 minggu kerja di 1 stop docentre.kerja pe tu?kerja key in data shipping....arini betul2 menguji kesabaran aku....mana tak nya.aku nak pergi buat akaun bank cimb esok pagi...pendapt aku la pergi pagi orang x ramai jadi dapat nombor cepat dan x la buang masa sangat.ni rehat pukul 12 sampai kul 2 aku kat opis 1 stop tu punya aku panas ngan zila.dia suruh pergi sangat2 rupa2nya dia nak pergi berendut....kul 12 ceweknya datang kononnya mau diteman rehat.sakit hati aku.lepas tu dengan fareha sengal.dh dapat nombor yang selang beberapa je nak balik takut kena marah dengan kak sangeetha training kitaorang.aku klo bnyk sangat tanya n nak marah aku,aku bagi reason zila je.fareha tanya aku nak pergi cimb x?zila yang sibuk dan beriya2 suruh pergi lepas tu tahu nak pau je.dia suruh kitaorang naik teksi...dia duit banyak bole la.aku ni baru kerja duit naik cab tu bole bawa ke duit makan. AKU BENGANG DENGAN ZILA HARI INI.AKU PIKIR SEMULA SEBENARNYA KLO LA TAHU TAK YAH AMBIL JOB NI SBB SAMA TEMPAT DENGAN DIA.SUSAH KERJA DENGAN KAWAN YANG DAH KENAL NI...DAH NASIB.Aku pikir keadaan aku begini je klo x aku dah cari kerja lain......mals nak berdepan dengan kawan

1 comment: