http:www.rosesweetgurl.blogspot.com

Sunday, March 11, 2012

ARGHHH....makin teruk masalah kerja aku ni.aku ni plak jadi orang bawah buka n ganti kaunter.dulu aku ngan ct fatimah takde camni.klo bole dlu aku brusha supya penyelia tidak turun padang buat kerja.lain yang tejadi ngan aku skrg.aku penyelia kena buka n ganti kaunter.cmne aku nak buat ni?.....septtnya diorng kena volunteer buka kaunter.diaorng ada lagi komisyen n sedangkan aku ni komisyen buka kaunter telah diblok....ZAMAN PEKERJA SEKARANG CMNI LA.pastu mintk aku excuse 1 kaunter ditutup nnti.abis kau nak buat ape?????pastu dah la tengahari ganti rehat kul 2 pastu ptg mintk ganti rehat pukul 5.PATUT KE.....aku ni dah tak larat nak bersuara sebab aku bersuara tapi cam orng bisu manakala diorng cm orang pekak......

No comments:

Post a Comment