http:www.rosesweetgurl.blogspot.com

Wednesday, August 29, 2012

SYUKRAN YA ALLAH

ku panjatkan seribu n bebyk syukur alhamdulillah kerana mempermudahkan urusan aku sebentar tadi...pukul 12.00 tadi kononnya aku rehat n tumb print cam biasa selalunya rehat main keluar je tapi arini aku tumb print takut mana la tu dalam perjalanan ada masalah yang tidak diingini boleh claim sosco...aku naik teksi dari danga city mall ke city square drive teksi tu hantar sampai ciq je.jadi aku kena menaoak sikit naik jejantas.try melintas tapi x berani kereta banyak.SEBENARNYA BOLEH MELINTAS TAPI AKU TIADA KEKUATAN YANG TINGGI UNTUK MELINTAS.sesudah sampai city square bermula la episod aku...cewahhhhh...aku mula pergi bank aeon bayar ansuran tab ni sebanyak rm 154.aku bayar tuk dua bulan.senang malas nak pkir la nanti bulan depan...bulan depan otak x payah pikir aeon......lepas setel aeon aku pergi maybank.ala dekat je...kat bawah floor city square je.aku mintak slip check bank in dekat kaunter..aku tulis dan masukkan ke semua pada cash deposit check.MUDAH,CEPAT DAN PANTAS......lepas tu dah alang2 datang ni aku nak ambil slip bank in untuk company plak la.aku pkir malas nak ambil tapi nnti aku kena ambil juga better pi ambil....aku masuk la kat opis maybank tu tekan la loceng untuk surf.....perempuan2 ada la kan tapi buat pekak telinga je@DAH SEMEMANGNYA PEKAK KOT...last ada la mamat putih,badan gempal n sedrhana hensem tanya aku nak apa?aku cakap nak bank in slip untuk company.dia cakap lain kali tekan loceng nanti xde orang nak layan.aku cakap la kan dah tekan.dia cakap tekan kuat sikit..DAH SAH MEMANG PEREMPUAN2 DI SITU KEPEKAKKAN.HAHAHAHAHA.....aku duduk kat situ x kan x nampak,nampak sangat malas nak layan.ITU LAH SURUH DDUK DI RUMAH JAGA MAKAN MINUM LAKI X MAHU NAK KERJA JUGA LEPAS TU KERJA MAKAN GAJI BUTA MALAS NAK LAYAN CUSTOMER.apa punya orang laaaaa.....SAKIT PLAK HATI KITA..lepas setel aku pergi la cari teksi nak balik semula ke danga city mall.drivernya india.india pun india la janji smpai....FINALLY AKU SAMPAI KE DANGA CITY MALL.AKU PIKIR KLO AKU BOLEH DRIVE TAK LA SUSAH BEGINI TAPI APA2 PUN AKU TERAMAT BERSYUKUR KEPADA MU TUHAN KERANA MEMUDAHKAN URUSAN AKU...MEMANG BERSYUKUR SANGAT2 X TAHU NAK CAKAP APA DAH...

No comments:

Post a Comment