http:www.rosesweetgurl.blogspot.com

Tuesday, September 4, 2012

DEMAM LGI MACAMMANA NI

demam lagi laa ingatkan dah sihat.AKU X PERNAH DEMAM BERLANJUTAN SEBEGINI.ada masalah ke?aku google taip demam berturut2,sakit badan.....ada dapat search gangguan dari jin....ASTAGFIRULLAH.YA ALLAH JAUHKANLAH AKU SEMUA TU....aku nak buat apa lagi ni...ubat dah makan macam biasa,berpeluh pun sudah sampai lencun baju aku....semalam pukul 2:30 pagi baru aku boleh tido.....WHY???WHY????aku tahu sakit penghapus dosa tapi aku x larat nak tanggung asyik terbaring je...ESOK PLAK DAH KERJA...ADOIIIIYAIIII...SERIUS BADAN AKU PANAS NI..nak mandi menggigil kang macam semalam...100 plus pun dah minum dah tinggal suku pun....suruh mak buat bubur,dia bising plak katnya buat sendiri bukan x bole bangun pun...aku cakap rasanya x sama.AKU RINDUKAN BUBUR MAK....last dia buatkan juga...Trima kasih mak...SAYANG MAK...Heheheehe....dah pukul 8 ni nak mandi tapi...........hanya Tuhan yang tahu apa perasaan aku..sejuk giler macam mandi pakai ais....linda mesej plak tunjuk keprihatinan nak tukar of...alang2 aku naik sok lepas tu of balik...jadi dia nak tukar la kan.aku cakap x mau laa.buat n ikut jadual macam biasa saja...aku pikir dah la nnti kamis x dapat tengok cite waris kat tv 3 klo keja...aku gtau kono tunjuk keprihatinan juga la kan rasa cam ada agenda je jadi aku bagitau dia rabu of n kamis linda nak cuti pun x pe....kononnya x kisah la kan tapi SEBENARNYA AKU KISAH.lepas tu dia cakap nak cuti 14 n 15 plak ari jumaat n sabtu...kecoh la dia ni...aku morning tu.BALAS DENDAM KE LINDA????sebab aku pun cuti ahad n selasa waktu dia morning....xpe la da nasib.....AKU NAK MINTAK JOB ARI KAMIS.aku x tahu la dah ke berapa kalian aku mintak job still x dapt2....

No comments:

Post a Comment