http:www.rosesweetgurl.blogspot.com

Saturday, September 8, 2012

HANYA JARI JEMARI YANG MAMPU MENZAHIRKANNYA

hiiii friend.....kantoi sudah dengan hubby aku..dia baca la segala apa yang aku luahkan di blog ni....aku kutuk dia kat dalam blog ni...AMPUN DAN MAAF DI PINTA WAHAI KEKANDA KU..KU TIDAK BERNIAT UNTUK MEMALUKANMU,INI HANYA LAH SEKADAR MENZAHIRKAN APA YANG TELAH KU RASA DIDALAM HATI INI...kekadang meluahkan disini lebih bagus dari meluahkan pada seseorang yang belum tentu dapat meleraikan kekusutan yang sedia ada....aku lebih suka memilih untuk tidak menceritakan masalah pada orang lain bagi aku diaorang tidak boleh meleraikan masalah..hanya boleh menjadi pendengar yang setia saja.jadi aku mengambil keputusan biarlah jari jemari ini menzahirkan segala yang ada di dalam hati ini.....hubby aku mesej katanya minggu ni jumaat malam ada jamuan pejabat kesihatan daerah kota tinggi n pagi ahad plak ada 10000 langkah mungkin untuk sempena hari malaysia 16 .09.2012 nanti kot.tapi aku plak minggu depan full.x leh spent masa dengan dia.begini la nasib hidup berkawin duduk berasingan.belum tentu weekend dapat jumpa.hari biasa plak buzy dengan kerja.....DH NASIB BADAN.....SEMPENA DIBULAN SYAWAL YANG MULIA INI AKU INGIN MEMOHON AMPUN N MAAF SEKIRANYA DIDALAM PENULISAN AKU INI ADA MENYINGGUNG PERASAAN MANA2 PIHAK....AKU ADALAH INSAN YANG TIDAK PANDAI MELUAHKAN DENGAN KATA2 DAN MAMPU MENZAHIRKANNYA DENGAN JARI JEMARI SHAJA....SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR N BATIN....

No comments:

Post a Comment